monstruletul cu 5 ochi

se uita d sus la mine si zice`zambeste.primavara a venit si fluturii zboara cand e soare`

Wednesday, June 6, 2007

nik

statea candy aseara cu pinguinuldelaPolulRoz(ce-a de-a doua personalitatea a mea) si dezbateau de zor o anumita problema.n-am apucat sa aud care,ptr k deja discutia devenise aprinsa.
in cele din urma,neajungand la niciun rezultat,mi-au cerut si mie parerea.
problema era k domnul tatal meu al lui candy si al pinguinuluidelaPolulRoz(v`ati prins,sunt eu cu 3 personalitati;stiu sunt nebuna;da-ma in judecata) uitase tembelizorul aprins p nush c emisiune in care se discuta scenariul ala d film`romeo si julieta` sau `cum sa-ti arunci elevul p geam cand vine la pregatire` sau...wtv.
si suna o baba si zice k aoleu valeu k ea nu mai are somn si k are probleme cu inima d cand cu povestea asta,k vede la televizor si nu mai are aer k sufera dupa copilu ala si k..o vrea sa se duca dupa el.ptr acea tanti,am exact antidotul ptr `boala` ta:INCHIDE TELEVIZORUL!!!valabil si ptr toti ceilati care s-au dat in spectacol p la telefon si prin emisiuni.stai acasa si beti-va ceaiul.
asa.
sa vedeti p ce se certau personalitatile mele cele 2:una zicea k dc s-a sinucis bunatate d copil ptr o cutra d profesoara sau eventual de ce cutra d profesoara l-a aruncat p geam,iar cealalata s intreba dak aruncandu-se p geam ptr k tache(profu d romana) n-o iubeste ar ajunge la stiri.
am intervenit si le-am zis sa s culce k-a picat iar netu.

1 comment:

Anonymous said...

Scorpiono says: girl, you stress to much!

Cauta pe lifehacker.com cum sa faci sa-ti fie mai bine in viata, una din reguli e sa nu-ti pese, tie iti pasa, nu-ti mai pasa! Daca baba va muri, nu-i da sfat, e mai misto asa, mai pervers. Si eu acum ma stresez, hai sa nu ne mai stresam :*