monstruletul cu 5 ochi

se uita d sus la mine si zice`zambeste.primavara a venit si fluturii zboara cand e soare`

Tuesday, May 29, 2007

mi s-a facut creierul scrum

d caldura.si-am capatat si-un bronz tractorist-african p 2/3 din bratul stang,iar p 1/3 din bratul drept o roseata impresionanta care poate face lejer concurenta celui mai...(ceva foarte rosu).
dar s pare k numai eu am probleme d genu k-am vazut azi o gagica simpatica si cu fitze care avea geaca p ea( a se citi geaca dolce&gabana).poate dak e d&g nu mai tine d cald.sau tine doar iarna d cald si vara d frig.a s lua in considerare si gagica aia cu cizmele d asta iarna care le-a asortat la pantaloni scurti.
in fine,nu asta conteaza.
v-am zis d cada aia din baie d la fete din scoala generala?parca da.
v-am zis k la mn in liceu in baia d fete sunt doar 4(patru!!!) wc-uri si mereu coada?
v-am zis k noua metoda d a scapa d ascultat e inainte sa ajunga la tine`pot sa merg pana la baie k-n pauza e coada?` si o tulesti definitiv?
v-am zis k e cald?nu stiati?
ok.

No comments: