monstruletul cu 5 ochi

se uita d sus la mine si zice`zambeste.primavara a venit si fluturii zboara cand e soare`

Sunday, May 20, 2007

go,base,go!unde?!

in haolsul d ieri cu alegerile nu s-a putut viziona nimic interesant p vreun post tv ptr k-au transmis `informatii calde` d la locurile d und cate un gheorghe sau vreo vasilica votau ptr viitorul tarii.poate dak avem si eu 18 ani si m-as fi umflat in pene cu buletinu`n mana catre prima sectie d votare(ba nuuuu,ma duceam la aia care e mai departe k sa zambesc nonsalant tuturor minorilor care nu stiu ei ce-i aia a vota si n-au habar d c onoare p capu' meu),deci cum spuneam,dak si numai dak m-as fi nascut nu cu an an,ci cu vreo 10 luni mai devreme as fi fost si eu entuziasmata d acest fenomen.
dar asa...
campanii peste campanii,lume cu tricouri d diverse culori(m-au zapacit aia cu PLDu` adik portocalii),masini d campanie din care urla morometiii-romania,trezeste-te! (pariu k e treaza,doar s face k doarme?!) si aseara cand sa ma asez si eu la somn,claxoane,muzik,chestii.am zis k-o fi vreo nunta.nuuuu
au oprit la mn in fata(e nush c sediu aici) vreo 15 masini si s-au pus pe-un chef oamenii cu tricouri portocalii si cu steaguri care fluturau in vant si faceau semne catre toate masinile care treceau.
pana acum,nimic...anormal(defineste tu `normal`),numai k mai bine d jumatate din aia erau minori.k si mine.care pun pariu k au habar d politica la fel cum am eu d teologie.dc atata entuziasm?va maresc alocatiile?v-au dat acadele?ma indoiesc...
nu am nik cu base,cu vadim(ba da,asta e tare,il injura odata p unu p post;am auzit cand era tata p stiri).putin ma doare.oricum,n-am eu c sa fac...
totusi..ptr c atata agitatie?

No comments: