monstruletul cu 5 ochi

se uita d sus la mine si zice`zambeste.primavara a venit si fluturii zboara cand e soare`

Sunday, April 22, 2007

wb

welcome back.ptr mine.imi era dor d cei 1,26 cititori d aberatii de-ale mele care m-au parasit dupa c au intrebat d 3 ori`mai faci ceva cu blogu ala?`

am fost putin plecata din tara k sa mai distrug bunuri si p la altii si cand am venit am vazut ceva d genu k un blogger destul d cunoscut a fost exmatriculat ptr k scria p blog despre scoala.acu dak m-as apuca si eu sa povestesc d profesori care sunt f afectivi cu eleve :-",profesori care sunt putin trecuti d o anumita varsta si sunt aproximativ fosile(bn k-am scapat d el;cred k avea probleme cu prostata sau ceva d genu),si....ma opresc aici.

c pot sa zic?ariel,nu fi trist k-ai scapat d scoala?!:)


acum:intrebari existentiale:
- de ce cand am intrat p google.ro `google` era un iceberg?vine iarna?
-ti-ai tatua o coaja d cartof p glezna?
-de ce vorbesc d multe ori singura?
-de ce a luat-o toata lumea razna?
de ce `de ce`?
(revin altadata,tre sa plec la tara)
pa,cei 1,26 cititori fideli ai mei dak mai sunteti:*