monstruletul cu 5 ochi

se uita d sus la mine si zice`zambeste.primavara a venit si fluturii zboara cand e soare`

Tuesday, March 20, 2007

din culse

ziua d 15 martie ne-a bagat in cartea recordurilor.nu pe toti.pe noi,pe targovisteni.asta ins k d vreo luna si ceva ne tot omoram sa chiulim d la ore k sa mergem la repetii si cand vine ziua cea mare....sa va povestesc din punctul meu de vedere.
vine ziua d 15.hai sa ne invoim d la vreo 4-5 ore k sa ne odihnim.d la2 la 4 repetitii.d la 4 incepea `chestia` aia.
m-am dus acasa chipurile sa dorm vreo ora.n-am reusit la ajung la repetitie k..am avut niste alta treaba(punct).am ajuns exact la 4.cand cik era repetitie.helllo,ala era dansul!!!! in afara d dana care tipa k nebuna k e ultima nush ce si m-m incurcat de vreo 3 ori(bn k nu s-a vazut intre 2 mii nush cati copii) mai erau expresiile incruntate ale tuturor care incercau sa-si numere in gand miscarile.ah da.capacu ala de canal d la 2 m mai incolo disparuse....norocul meu k era `mai incolo`.surprinzator,n-a cazut nimeni.pacat.ah da.alunecau sublim sticle goale d apa (mai exact Tusnad) exact la gratioasele mele piruete nereusite.
am pierdut si tricoul ala cu nush cat putin la suta bumbac si cu `minisat` nush ce p el,dar lasa k si aia care s-au dus d la 2 n-au avut.aia e
macar m-a vazut mami la stiri intre 2000 nush cati oameni...

No comments: